Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Louise - 15 november 2008 21:11

Sov längre än vanligt, men jag behövde det nu i mina förkylningstider. Det var skönt att få sova lite. Jag tycker det är skönt att sova..

 

Åkte till Sussi så jag var där klockan 11, vi började pyssla straxt efter. Sussi hade dukat upp för en riktig pysseldag. Så det var bara att slänga fram alla tändsticksaskar och börja limma.

Det var otroligt roligt och inte direkt svårt. Man måste ha fantasi, det har inte jag, tror jag. Så jag gjorde som Sussi sa åt mig att göra. Hon gav mig massor med tips och möjligheter, och nedan har ni ju sett resultatet. Jag är laddad att göra flera, kanske med större askar.

 

När jag åkte hem så fick jag ett meddelande från min bästa vän Lise att hon mår dåligt. Det är inte så roligt, hon bor ju inte så nära mig längre. Det är inte bara att tassa över och ge henne en kram. Hon bor på Sandhamn nu för tiden med sin pojkvän. Men hon skulle planera in ett besök i Stockholm, då kan hon sova över hos mig och vi kan ta hand om varandra ordentligt. Det får bli så nu, vi får ta vara på varandra de få gånger vi träffas. Jag tänker på dig vännen.

 

Nu sitter jag och kollar på Tv och äter lite godis.

Av Louise - 15 november 2008 21:00

Mina julkalendrar till Michelle och Liam.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards