Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Louise - 27 november 2008 22:28

Oj, idag blev det lite stressigt. Jag ville försöka få ut en ny version av TIL-Tid men jag visste inte om vi skulle hinna. Men efter mötet ledningen hade idag så satte jag igång att trycka 35 skivor, skriva ut cd-etiketter, skriva ut installationsbeskrivning, nyhetsbrev och vilka nyheter vi har i nya versionen. Och jädrans vad det gick undan när jag väl satte igång. Jag hann få ut dem idag så kunderna har dem i morgon. Jag vek ihop 600 tidningar till också i morse före 9.00 och kunde lägga några i kuvert inför utskick nästa vecka. Men annars var det lugnt.

 

Efter jobbet åkte jag till syrran, när jag stannat bilen och stod utanför för att låsa tyckte jag att jag hörde röster. Men jag såg absolut ingen person där, det var lite läskigt. Men när jag började gå mot dörren så kom Patrik fram, han hade stått bakom hörnet och pratat i telefon. Jorå, jag börjar bli lite knasig. Men jag gick i alla fall in och där var det full fart. Michelle hade två kompisar på besök och de hade tydligen pysslat i köket. Men när jag kom var det dags för middag. Vi fick korvstroganoff med ris och sallad, jättegott. Sedan fikade vi medans ungarna badade. Sedan fick jag gosa lite med Lukas innan det var dags för att åka till Länna. Jag och Patrik skulle till Experts kvällsöppet. De skulle ha väldigt billigt ikväll. På dyra och populära saker var det ca 10 % rabatt och på konstiga saker var det upp till 60 % rabatt. Men jag hittade en julklapp i alla fall.

 

När jag åkte hem så ringde jag upp Monica för att höra hur hon mår, vi pratade på medans jag körde hem. Men när jag svängde in på Sköntorpsvägen så blev jag stoppad av polisen. Jag var tvungen att slänga ifrån mig telefonen skrikande till Monica att snuten stoppar mig. Men jag svängde in i en lucka (där jag brukar parkera) och vevade ner rutan. Det var körkorts och nykterhetskontroll, och jag klarade mig. När vi var klara så sa hon att jag skulle köra försiktigt hem, men jag steg ur bilen och sa att jag var hemma. Det var lite roligt.

 

Jag var hemma lagom till Criminal Minds, tur för mig. Jag har kommit på att jag önskar mig en köksmaskin i julklapp, en sådan man bakar bullar i. Mm, krom, röd eller en svart tror jag skulle passa i mitt kök. Jag såg en på EL-Giganten som inte var så dyr. Annars får jag köpa en själv. Men det vore trist. *asg*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards