Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Har ni fest eller?

Av Louise - 9 maj 2009 23:54

Lade mig i badet redan vid 16 tiden, tänkte att jag skulle ligga där en stund och vila. Men jag blev så trött att jag inte vågade ligga kvar. Men jag fixade till mig och var klar för fest 30 för tidigt. Var på festen exakt 18.30, men då var ju inte Åza klar. Sedan började folket droppa in, det var mestadels arbetskamrater, gamla arbetskamrater och så lite gamla vänner. Maten var jättegod och sällskapet också. Jag hostade och tyckte det var lite jobbigt så jag åkte hem vid halv tolv. Jag fick en passagerare med mig som bor väldigt nära mig här i Årsta. Nu har jag tagit en ipren och sak lugna ner halsen lite innan jag lägger mig.

 

Nu är det mormor i morgonbitti, hon hoppades på att det inte skulle regna för vi ska göra utomhusjobb. Men jag tror nog det göra det. Jag får packa ner regnkläder ifall det börjar droppa på oss.

 

Tack Åza för en trevlig kväll.

 
 
Ingen bild

Åza

11 maj 2009 23:01

Tack själv! Det var jättekul att du kom. Vad kul att det var en kompis som gjort det fina kortet jag fick av dig. Väldigt fint.

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards