Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Nu händer det saker som gör livet lite roligt!

Av Louise - 27 augusti 2010 19:56

I går var jag väldigt trött, jag jobbade inte över men ändå var jag trött. Så det hände väl inget speciellt i går och så somnade jag vid 21 tiden.


Idag var jag trött men åkte tidigt till jobbet i alla fall. Jag åkte till Akademikliniken och hämtade Sussi på förmiddagen. Oj, vad small hon är nu. Det var nära att jag åkte tillbaka och bokade en tid själv, det tål att tänka på faktiskt.


Idag hade jag även fått ett mail från Resh och hon undrade om det fungerar att vi åker till Vanuatu när jag är i Australien. Hon skrev vad det kostade och att hon måste boka på måndag för att inte förlora priset. Hon skrev att hennes mamma följer med och jag svarade att det blir en familjeresa. Det är en paketresa, 5 dagar på ett 3 stjärnigt hotell intill stranden. Det verkar var en underbar ö och vattnet är helt turkost, fin plats att dyka på står det. Nu är det mindre än 4 månader och jag ser fram emot att åka, längtar varje dag.


  

Poolen utanför rummen.... nice!


  

Även nice på kvällen... vilka fotografier jag kan ta.


  

Sjötomt... jorå!


Jobbade över en liten stund men vid 16 tiden drog jag till Globen. Jag fick nycklar till grinden av ”lilla italienaren” så jag gick och beställde 20 ex av dem för att dela ut på jobbet. Gick ner till Ica Globen och köpte något till middagen sedan åkte jag hem. Bokade en tvätt tid till lördag förmiddag, det är dags igen.


Fick en tid för röntgen av njurarna, den 12 oktober kl 07.40 Jag som tagit semester 12-14 oktober, och så får jag inte sova ut på första semesterdagen. Jaja, det är väl bra att jag fått ett datum och äntligen får göra det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards