Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Sista dagen i september

Av Louise - 30 september 2010 20:29

När jag åkte till jobbet i morse var det bara 3 grader ute. Framme vid jobbet var det 0,5 grader kallt, ni hörde rätt. Minusgrader, det är första gången den här hösten. Jag kommer hade det så här i 85 dagar till men sedan blir det varmt i 5 veckor.


Redan vid 9 tiden önskade jag att det var 16.30 och jag kunde åka hem. Ryggen värkte och det blir bara värre för varje dag, har börjat äta medicin mot inflammationen. Men jag längtar lite efter ett nytt bord, vi får se när/om jag får ett. När klockan var 15 så var jag nära döden, hur långsamt kan en dag gå?


När jag kom hem så åt jag middag, jag längtar efter middagen. Det blev Herrgårdskyckling med sallad, helt okej. Höll på med Michelles fotobok, åren 2001 – 2004. Det är så mysigt att se de gamla bilderna på henne. Jag sa till syster att jag var med hela tiden, det är Michelle, syster och jag hela tiden. Och jag hade kameran med mig varje gång.


  

Michelle har sovit över hos moster när mamma jobbar på helgen.


  

Michelle fyller 1 år och tycker jordgubben är lite sur.


  

Michelle leker med lera i köket hemma med mamma, moster och mormor.


Städade lite nu på kvällen, bäddade rent för Michelle kommer i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards