Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Louise - 1 januari 2010 21:29

Idag händer inte mycket, tror jag.


Jag skulle ut och åka en sväng för att möta upp Lise med familj men lillkillen har blivit sjuk och de var tvungna att åka till SÖS med honom. Så jag bokade tvättstugan istället, typ lika roligt. Jag har gjort min första packning, jag är inte nöjd med den för på väskan ligger allt jag vill ha med men som inte får plats. Jag måste tänka om helt och hållet. Under tiden tvättstugan jobbar på så sitter jag och kollar på Världens farligaste djur. Nu har den kommit till Brownsnacke och en lite svart spindel. Och den lever runt omkring Sydney, typ dit jag ska.

De talar om att man kan dö inom 15 minuter om man inte får motgift, men man har max 3 dagar på sig. Men på grund av att man är så nära en storstad så får man hjälp fort och man kommer att klara sig. Men kan räkna med lite nervskador… har jag inte tillräckligt med det.


Japp, då var jag klar i tvättstugan. Nu har jag rena trosor med mig till Australien också, det känns bra. Jag har hunnit packa om väskan en gång, jag tog då ut lite kläder och sängkläderna. Jag hoppas jag får låna hos Resh och på vandrarhotellet finns det alltid att hyra. En svart kofta tog jag också bort, om det nu ska vara runt 25-40 grader så behöver jag nog inte den.


En granne har visat sitt intresse av min tv, men hon tvekar. Jag sa att hon har till på söndag på sig att bestämma sig. I kväll har det inte hänt någonting, jag har kollat på Whale Wars hela kvällen.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards