Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Louise - 12 januari 2010 11:10

Min otroliga goa frukost på Bronte Beach.

Av Louise - 12 januari 2010 02:15

Inatt sov jag på madrassen hela natten för första gången, helt otroligt. Vi gick upp allihopa och gjorde i ordning oss. Jem ska åka hem idag så hon packade ner allt. Vi hoppade in i Resh bil och hon körde oss till Bondi Beach, därifrån så började jag och Jem promenera till en annan strand runt hörnet som heter Bronte beach. Där åt vi en härlig frukost, sedan böt vi om och hoppade i badet. Vi satt och solade en stund innan det var dags att göra i ordning oss för Resh kommer förbi och hämtar oss.

Efter en stund så kom Resh och vi hoppade in i bilen och körde mot flygplatsen. Jem hoppade av och åkte hem till Darwin. Jag och Resh åkte förbi en affär på vägen in till stan där vi ska träffa upp Ian. Vi satte oss på Habour View Hotell och väntade på Ian, vi tog några öl men sedan åkte vi bara upp för backen till Australian Bar, där åt vi pizza. Men sedan var det dags att köra Ian till flygplatsen, han ska tillbaka till Adelaide och Jen. De ska till Kangoroo Island i några dagar innan Jen ska med mig på båten.

När vi släppt honom så åkte jag och Resh och hämtade Laura på jobbet sedan hem och slappa. Vi åt rester från gårdagen, så det blev en hamburgare i dag igen men det gör ingenting för det var jätte gott.

Det var en väldigt varm dag, runt 38 grader hade vi så jag är lite bränd på ryggen.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards