Louise Dagbok

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Louise - 17 januari 2010 03:45

Idag var det fint väder när vi vaknade men det blev värre. Det blåste och det var väldigt molnigt. Men det var bara att klä på sig, men synd att jag lämnade alla varma kläder i Sydney. Vi började dyka efter lunch för det var rätt hårt väder, ingen ville gå ner i ytburen eftersom det inte fanns några hajar. Men jag gick till slut ner till botten med Andrew och det var riktigt guppigt där nere. Jag åkte upp och ner och från höger till vänster hela tiden. Det var rätt dött där nere efter fiskebåten har varit där, men vi såg några småfiskar och två Eagle rays.


Till lunch blev det lasagne och den var super god, och till middag blev det lammstek. Efter middagen så gjorde Jezza och Rodney en tårta för att fira hajarna och en välkommen tillbaka fest. När vi ätit upp den så satte sig Rodney ner och berättade om sin historia om hajattacken. Han är så otroligt intressant person, han fick oss 15 att bara sitta stilla och lyssna. Han har ju varit med om en otrolig upplevelse och det är otroligt att allt stämde den dagen och att han överlevde. Men det är ju tur för oss. Jag diggar honom totalt, han är en riktig mysfarbror.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards