Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Louise - 10 januari 2010 02:15

I natt fick jag sova hela natten, det var bara två gånger jag vaknade för att gå på toaletten. Men det gör ingenting för jag fick sova hela natten, jag är så nöjd. Vi gick upp jätte tidigt idag för vi ska upp till Blue Mountain. Vi hämtade upp Ian och sedan drog vi upp i bergen. Jem ska träffa sin pappa som hon inte träffas sedan hon var 12 år, han ringde upp en dag och sa att han ville träffas. Han var på ett sjukhem uppe i bergen, han hade inte så långt kvar att leva. Vi kom till stan där hon skulle träffa sin farmor men vi var lite tidiga så vi satte oss och åt lite frukost. När vi lämnat av Jem så åkte vi tillbaka till stan och gick runt i affärerna lite. Men Jem ringde upp rätt fort och sa att hon var klar, kan inte gått bra.


Jag frågar inte utan vi möter upp henne och åker vidare till EchoPoint där The Three Sisters finns. Jag har ju nu varit här tre gånger så jag kan ju det här nu. Men vi gick runt lite och vi tog bussen till Scenic World och åkte linbanan och såg lite farliga djur. Det farligaste djuret vi såg var myggan, finns inga farliga djur i Australien. Eller hur?


När vi var tillbaka i bilen trodde vi att vår picnic skulle ha blivit dålig men den hade klarat sig i värmen. Så vi käkade maten sedan började vi vår hemfärd tillbaka till Sydney. När vi kom till stan så följde vi med Ian in på hans hotell och tog en öl men sedan åkte vi hem. Innan vi kom hem kollade vi upp var Resh ska jobba i morgon, så hon hittar.

Hemma så la sig Resh och vilade och vi andra började laga lite middag. Det blev inget märkvärdigt utan smörgås med bacon och sallad, en BLT. Sedan en dusch och sängen, inget mer idag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards