Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Louise - 20 januari 2010 05:00

Gick upp vid 7.30 och slängde in en ny tvätt, fixade lite frukost för mig och fransmännen. Duschade och fixade till mig innan gästerna började komma. Rob syntes inte till någonstans, han var nog bakis.

Vid 10 hade alla nya passagerare kommit ombord, och den här gången är det ett rätt konstigt gäng. Ett par från Italien och de är rädda för allt, en ryss som inte säger någonting och förstår ingenting sedan är det lite mer normala personer. Vi åkte direkt ut till Neptune Island istället för att stanna och snorkla med sälarna. När vi nästan var framme vid Neptune så såg vi något ligga i vattnet, det var en död säl.


När vi kom fram så gjorde de klart burarna och jag och Jen delade ut dykargrejor till alla. Nu har några testat buren och det är snart dags för middag. Det får bli en tidig kväll för mig, kanske kolla på en film på datorn.


Det blev lammstek till middag och det var som vanligt gott. Jag diskade upp allt och sedan tog jag mig en dusch för det blev lite svettigt att diska. Men det dröjde inte länge förrän jag gick och lade mig, Jezza låg redan och sa att jag kunde sova tills vi var framme vid South Neptune.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards