Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Tisdagen den 26 oktober 2010

Av Louise - 26 oktober 2010 20:05

Sitter på tågen just nu och har ca 1 timme kvar till Stockholm. Har tittat på en film, då går tiden mycket fortare. Så idag vaknade jag i Strömstad och i ett mycket vackert Strömstad. Jag låg i går kväll på soffan och tittade ut över en stjärnklar himmel. Så underbart och så fridfullt. Det kändes nästan som när jag ligger på taket på båten i Australien och tittar upp mot himlen. Jag och Sussi gick ner till ett förstklassigt frukostbord, det var så stort att jag blev lite skraj vad jag skulle äta. Ingela kom och hämtade oss vid 8 tiden och Sussi var snäll och lät mig lägga en väska i hennes bil så jag slapp att bära med mig den på tågen.


Vi var uppe i Nordby köpcentrum efter 30 minuter och där började vi rigga upp kursdatorerna. Det gick bra och väldigt fort, jag skojade och sa att jag alltid borde följa med så här och hjälpa till. Bara jag slipper hålla i kurserna så är jag nöjd.


Vi började med fika och sedan körde Sussi igång. Frank kom efter en stund och då gick vi ut jag och Ingela för att hålla ett kort möte med henne. Precis innan vi ska lämna Sussi så kommer jag på att jag har lagt mina bilnycklar och hemnycklar i Sussis bil. När vi var klara så gick jag och Frank och träffade några kunder. Jag fick åkta tillbaka till hotellet och hämta mina nycklar i Sussis bil, lämna nycklarna i receptionen. Vi åt lunch och sedan kollade vi inte kamera grejor hos hans kompis i Svinesund. Men det blev inga affärer och vi körde vidare mot Göteborg.


Nu sitter jag som sagt var på tågen och jag kommer att komma in i kväll. Vilken tur att jag kom på att nycklarna låg i hennes bil.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards