Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Fina röda naglar.

Av Louise - 28 november 2008 21:10

Mina arbetskamrater fick massage idag, men den som nästan behöver det mest (Christer) tar det inte. Beror det på att det kostar 100 kr för 30 min massage eller vill han inte klä av sig inför massösen. Jag förstår inte alls, det är ju inte klokt. Men de andra hoppar in och kryper nästa ut från rummet. Det luktar väldigt starkt där inne från, jag tycker inte om den lukten.

 

Sussi bjöd på lussebullar idag, jag har inte tjatat på henne alls. De var jättegoda och jag åt två stycken. Sedan fick jag resterna med mig hem, så rart. När vi skulle åka hem så såg jag att Anki hade dåligt med luft i ett av framhjulen. Hon fick gå in på verkstaden under oss så de hjälpte henne. Men sedan körde jag in till Brännkyrkagatan för att hämta en tavla, den var jättefin och stor. Sedan åkte jag till Gullmarsplan och jag hade tur som fick en parkering precis utanför Sabis. Hämtade upp ett paket på Snusboden från WWF sedan en sväng på systemet. Det är inte som det låter, jag berättar mer i morgon.

 

Jag hann åka hem en sväng och lämna av allt, pysslade lite med mina adventsljus. Bild kommer på söndag då det är första advent. Men sedan var jag tvungen att åka för jag ska få fina naglar igen. Carina hade sin kompis Los där från Alicante, hon var tydligen expert på glasfibernaglar. Så Carina började men sedan fick Los ta över och sedan var det dags för Carina igen. Jag var klar efter 2 timmar men så fina röda naglar jag fick. Det var lite roligt att träffa den här Los, hon är 35 år och singel. Hon trodde hon var den enda i världen som är singel. Men det är hon inte, jag är med i den ligan. Å, jag blev lite avis på Carina som ska åka ner till Spanien över jul. Men jag har ju mitt kvar när alla andra är hemma och jobbar.

 

God natt mina vänner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards