Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Festa hela natten lång.

Av Louise - 30 november 2008 01:30

Jag somnade tydligen i soffan i går, med flit tror jag. Jag vet att jag var väldigt trött och tänkte att jag inte orkar gå till sängen. Så jag stängde av tv’n och fortsatte sova. Sedan vaknade jag klockan 02.30 och gick till sängen…

 

…för där vaknade jag när klockan ringde klockan 8.00 Men jag gick inte upp förrän 9.30, skönt att ligga och dra sig lite. Jag gick upp och drack lite kaffe och diskade. Åkte ut till syrran för jag skulle hämta Michelle. Men jag var tidig så jag hann med en fika och lite mys i soffan med Lukas. Han fick ett litet spel när vi satt där och mös. Han började hugga efter min näsa, liksom käka lite på den. Han har fått 3 tänder så det var inte så mysigt. När han inte sög på min näsa så ville han knåda den, det var inte heller så skönt. Men jag kan ju inte låta bli att mysa med honom. Han är så jädrans go.

 

Jag och Michelle åkte in till Globen för vi skulle se Stockholm Horse Show. Vi köpte popcorn och en cola, vi var lite tidiga men vi satt och pratade lite. Men sedan körde de igång och det var faktiskt riktigt bra, för barn. Det var cowboys och indianer tema rakt igenom, väldigt amerikanskt. Men bra underhållning för ungarna. Michelle tyckte det var roligt. Jag körde hem henne och sedan åkte jag tillbaka hem. Nu är det dags för fest.

 

Okej, det var väldigt länge sedan jag var på fest. Men nu skulle jag till Kristinas och Jonas stora fest. De har slagit ihop massor med saker till en och samma fest. Det bjöds på mycket gott att äta och det fanns dricka för både nykterister och för de som vill dricka alkohol. Jag fastnade hos några tjejer som jag tyckte var väldigt trevliga. Vi var nere och dansade en stund också. Deras pojkvänner och makar stod med grabbarna, de stod i små grupper. Det var svårt att få kontakt med någon utav dem. Men det var en trevlig kväll som inte blev alltför sen. Jag åkte vid 1 tiden och nu är klockan 01.30 och jag ska natta mig själv nu. Det är ju som sagt var en tung dag i morgon också.

 

Idag är det första advent, god morgon mina vänner.

 
 
Ingen bild

Anki

2 december 2008 06:08

Sååå himla fina advents ljus, nästa jul vill jag ha likadana! Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards