Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Går som en kärring.

Av Louise - 30 augusti 2009 21:33

Vaknade och kände mig okej, men så fort jag ställde ner tosserna på golvet så gjorde det ont. Varje steg var som att lyfta 500 kg i varje steg. Det känns likadant som när jag har 25 kg viktbältet på mig, när jag ska ner i buren.

Åkte och mötte mormor som vanligt och vi gick och handlade som vanligt också. Men idag gjorde vi en avstickare till Lindex, mormor vill ha ett par nya byxor. Men det som fanns var svarta finbyxor, tights och jeans. Det är inget för en 84 åring.

 

Mormor bjöd på pannbiff med lök, alltid lika gott. När jag skulle gå så visade mormor mig sitt plommonträd, herregud vad plommon.

Plommon 

Jag kan ju inte äta plommon men syster ska snart komma ut så hon får plocka. Tänkte åka ut nästa söndag och fortsätta måla, om vädret håller i sig.

 

När jag kom hem lade jag mig en stund, känner mig inte allt för pigg. Blir fort trött och är väldigt varm. Lite senare på kvällen var jag väldigt varm och det började värka i armarna. Jag tog febern och jag hade visst 37.9, hörde av mig till Pia och förvarnade henne om hur jag mådde. Vi får väl se hur jag känner mig i morgon, som vanligt så är jag väl på jobbet klockan 8. Måste ringa och få svaren på mina senaste prover jag lämnade. Om de har hittat roten till min infektion som jag tydligen har.

 

Nu börjar tredje och sista delen av Sagan om Ringen, men jag kan bara se första timmen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards