Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

En riktigt tuff dag

Av Louise - 31 januari 2010 17:09

Har fortfarande lite jetlag, vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Gör väl ändå det tillslut men vaknar vid 7 tiden och går upp. Just den här natten/morgonen var jobbig, jag mådde inte så bra. Jag var riktigt orolig i kroppen och det kändes inte bra. Behövde gå på toa några gånger men oron försvann inte.


Mår jag så här för att jag saker händer runt omkring mig som jag inte kan styra. Känslor som jag inte riktigt är bekväm med eller är det för att jag åt tortellini med gorgonzolasås. Den innehåller ju rätt mycket grädde och bacon så det kan ju vara orsaken men jag vet inte.


Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, jag har städat undan resväskan med alla tillbehör. Jag tog kontakt med IF försäkringsbolaget för att höra om jag kan få ersättning för mina utlägg på Singapores flygplats. Det är inte så mycket men 330 kronor är ändå några dagars mat. Jag har gjort klart mitt fotoalbum men jag har inte skickat iväg den ännu, måste vänta tills jag får ut en lön.

 
 
Angie

Angie

31 januari 2010 17:12

vad hände på flygplatsen?

http://angie1986.blogg.se

 
Lollo

Lollo

1 februari 2010 07:07

Hej Angie
Jag blev sjuk på planet mellan London och Singapore, hög feber, illamående och yrsel. Jag sov och vaknade av att jag trodde jag skulle dö, flygpersonalen gav mig syrgas och sa att jag inte får fortsätta till Sydney om jag inte träffar flygplats läkaren. Så det fick jag göra och jag fick lite piller och sedan fick jag fortsätta min resa till Australien. Men det kändes som jag var sjösjuk, jag hade väl inte drukigt och ätit tillräckligt innan jag började resan.
Ha det så bra.
//Louise

http://www.rigolet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards