Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Louise - 2 maj 2010 21:30

Somnade som vanligt till tv´n, måste se om avsnitten för jag kommer inte ihåg någonting. Men vid midnatt gick jag in och lade mig i sängen, kroppen värkte efter dagens eldning.


Vaknade före 7 och lade mig och läste, gick upp lite senare för att äta frukost och lade mig sedan tillbak och läste ut boken. Jaha, det var de det. Jag luktar fortfarande eld.


Ringde till syster för att kolla om de var hemma men inget svar. Jag åker ut i alla fall, jag behöver en bild till min övningsuppgift. Så jag packade ner kameran och åkte iväg. Syster ringde och de var ute och eldade, så det var bara att komma. När jag kom var det dags för lunch, vilken tur jag hade då. Så jag fick grillade kyckling med potatissallad och smörgås, det var riktigt nice att sitta ute och äta. Jag tog några bilder på lekstugan och ungarna sedan var det dags att åka hem. När jag kom hem så lade jag mig på soffan igen och somnade. Så mycket som jag sovit den här helgen så borde jag vara totalt utvilad men så känner jag mig inte. Jag slappade tills Pia hämtade mig, vi skulle på bio. Vi såg The Ghost Writer, den var riktigt bra. Jag rekommenderar det starkt, konstigt slut men ändå.


Nä, nu ska det lagas pasta till matlådan i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards