Louise Dagbok

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Louise - 17 maj 2010 21:28

Idag fixade jag mina naglar, det är alltid lika skönt att ha fina naglar. Och när jag åker från Carina så känner jag mig alltid så vacker. Det finns inget vackrare än fina naglar. Så det så.


Det är också skönt att få sitta i två timmar och prata av sig. Hon lyssnar och kommer ihåg det man pratat om sista gången man var där. Ungefär som Anna som masserar mig, hon är exakt likadan. Varför betala dyra pengar för en terapi när man lösa det hela med att få fina naglar och en massage. När jag och Carina åkte från salongen så körde vi förbi massor med restauranger som hade sina uteserveringar fullpackade med folk. Jag lovade mig själv just då att gå ut och äta minsta 3 dagar i veckan när jag har semester. Jag får ta fram min svarta bok som hjälper mig då och då, tänk att den fungerar fortfarande efter 20 år.

Det trista är att de inte kommer att bjuda mig alla gånger utan jag får nog betala för mig själv. Men förhoppningsvis har deras ekonomi blivit lite bättre under dessa år. Vi får väl hoppas på det.


Nästa fredag åker jag och Lise till New York, jag tycker det ska bli så tufft att äntligen få se The Big Apple. Hoppas nu bara att det är bra väder, behöver inte vara döds varmt men sol och några höga moln. Nästa tisdag när jag får lön ska jag växla till mig lite dollar. Ska inte ha så mycket lösa dollar utan betala med kortet när jag shoppar. Å, nu får man bara hoppas att vulkanen lugnar ner sig lite.


Nu ska jag fortsätta titta på CSI Las Vegas och sedan ska jag med mina fina naglar gå och lägga oss.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards