Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Louise - 21 maj 2010 23:00

Idag var det sommarbemanning på jobbet, vi var inte många och det var rätt skönt. Jag, Sussi och Anki slappade men gjorde ändå vårt jobb. Vi svarade på supportsamtalen som kom in, det är ju viktigast. Det var varmt på jobbet igår men idag var det en skvätt värre. Vi upptäckte vid 10 tiden att Tomas hade gjort det han skulle, han hade köpt glass.

Vi gick och köpte thai till lunch, det var en skön promenad. Efter vi käkat så gick jag ner till Lilla Italienaren och lånade ett ägg. Sedan gick jag och Anki ner i solen och jag kunde ta min bild till fotoskolan. Det blev riktigt bra och jag var nöjd. Uppgiften var att ta något vitt mot vitt.


  


Vid fikat så upptäckte jag att Tomas inte köpt isglass, då blev det ingen glass för mig. Jag ska köpa egna piggelin och ha i frysen, ingen annan får röra dem. Men vi satt i solen på fikat och Sussi frågade Pia hur länge vi fick fika och hon sa att när nu Chefen har åkt på semester så kan vi fika hur länge vi vill. Nä, så sa hon inte. Synd, det hade varit mysigt att sitta där ute.


Efter jobbet åkte jag till Globen, jag behövde något slappt att ha på mig i New York. Hittade lite grann och åkte sedan hem. Vid 20 tiden åkte jag till södermalm och till slussen. Där riggade jag upp mitt stativ och inväntade solnedgången. Det var ju också en av mina uppgifter denna vecka. Stod där till 21 och fick några bilder när luftballongerna flög genom staden och solnedgången. Sedan hem och sova.


  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards