Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Louise - 23 maj 2010 20:50

I går brände jag mina ögonlock så jag tycker det är lite skönt med regn. Jag borde ha städat typ badrummet men jag gjorde andra saker istället. Jag såg på dokumentärer på tv, tog fram kläder till New York och bara slappade i soffan.


Det ska bli rätt varm och skönt i N.Y nästa helg, det ser jag fram emot. Så det blir klänning och linnen för hela slanten, men om det blir lite kallt så måste jag ha en liten kofta. Sedan måste man äta och jag har nu bokat bord för brunch på söndag på restaurang Akvavit. Det kommer att kosta 48 dollar men det kommer vara så värt det. Vi hinner nog med en brunch på The Boathouse i Central Park också på lördagen. Gud vad vi ska ha kul, springa upp och ner och sedan äta gott.


  

  

  


Har kollat upp öppettider på butikerna jag vill besöka, fotoaffären stänger kl 14 på fredagen och har stängt på lördagen. Vad är det för tider? Den har däremot öppet på söndag och på Memorial Day som är på måndagen, det är tur det. Jag ska ju handla ett kameraobjektiv och linser, det är min plan i alla fall. Tänk vilka bilder jag kan ta på vithajar med det objektivet sedan, jag får ståpäls när jag tänker på det.


  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards