Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Louise - 9 maj 2010 20:31

Vaknade i morse, hade en liten kropp bredvid mig. Hon har lite hyfs för sig innan hon somnar har jag märkt. Hon knäcker sina fingrar så det knakar ordentligt, sedan ville hon testa om hon kan andas genom näsan fast hon är rejält täppt i den. Men efter en stund så somnade vi båda.


Idag har jag en fundering. Varför tycker jag så mycket om hamburgare? Stekta eller grillade hemma med tillbehör är det bästa jag vet, tror jag. Jag tycker ju väldigt mycket om grillad fläskkarré också (till er som har grillar). Men det är svårare för mig att laga med tanke på att jag inte har någon grill. Nästa gång jag är hemma och grillar hos någon ska jag ta med mig så jag kan göra matlådor. Men tillbaka till hamburgaren, vi åt det i går till middag och det var supergott. Jag tror inte jag kan ha det hemma i frysen för då kommer jag laga det när jag får tillfälle. Men jag kan inte slänga det för jag slösar inte på pengar i dessa dagar.


Nästa vecka är en kort vecka, jobba måndag, tisdag och fredag. Tisdag blir inte så jobbig för då ska vi sitta och lyssna på någon som pratar om arbetsrätt. Och på fredag blir det massage, dubbeltid om jag har tur. Det behövs verkligen, mina ben tar knäcken på mig. Kvällsvärken är fortfarande kvar, fast jag tar medicin. Magnesiumet är nog inte riktigt bra än då, eller så kanske jag får höja dosen. Jag vet att jag pratat om det tidigare men jag har inte träffat läkaren än.


Nu är det dags att säga god natt och önska er en trevlig vecka.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards