Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Louise - 13 maj 2010 20:41

Vaknade vid 6 tiden, men vänta det är inte jobbdag idag. I och för sig ska jag jobba lite hos mormor men inte SEV jobb. Men jag låg och drog mig en stund till innan det var dags att åka mot Stavsnäs. Jag mötte upp Lise, Nalle, Mads och Pax nere vid Vinterhamn sedan åkte vi hem till mormor och jobbade med huset. Vi fixade stommen till staketet på lillstugan, sedan byggde Nalle om taket ovanför trappan. Det var 4 effektiva timmar som vi var där ute, vi avslutade med lunch.


I morgon är det jobb som gäller, jag hoppas att jag inte är ensam. Jag drömde nämligen att de andra två på supporten ringde sig sjuka och ingen annan kom till jobbet. Alla hade tagit ledigt, och faktum är att många har tagit ledigt i morgon. Men, om det sker får chefen komma in och jobba lite.. he he he. Eller så får de ge mig några dagar ledigt som kompensation. Nu kommer ju inte detta hända, men om!


I dag är det två veckor tills jag och Lise flyger till New York, jag ser verkligen fram emot den här resan. Lika mycket som min nästa resa till Australien.


Jag har inte lyckats ta någon mer bild gällande mina övningsuppgifter men jag får försöka i morgon igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards