Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Louise - 8 maj 2010 21:09

Hur mycket kan man egentligen sakna ett land, en stad, personer och vänner? Jätte mycket kan jag nog säga, jag gör det och i dag speciellt mycket. Vet inte varför men det känns lite jobbigt.


Men jag ska försöka att inte tänka på det idag. För idag kommer Michelle vara hos mig, vi ska gå på bio och bara mysa hemma hos mig. Jag måste ju också göra mina uppgifter från fotoskolan så det blir kanske en bild eller två.


Åkte till familjen för att hämta Michelle, blev bjuden på en glass som är som en stor kaka. Väldigt söt glass, kunde inte äta upp den helt och hållet. Jag och Michelle åkte till Heron City för att gå på bio men vi började med en fika. Vi såg filmen Klara som handlar om en flicka som lär sig rida och är med i en ridtävling. Michelle tyckte filmen var jätte bra och jag tyckte den var lite underhållande.


Hem och laga hamburgare till middag och under tiden spelade Michelle lite dataspel. Men sedan var det wildkids och Scooby Doo för hela slanten. Trevligt med sällskap hemma i soffan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards