Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Louise - 6 maj 2010 20:47

Idag blev det ingen träning på morgonen, inte på kvällen heller för den delen. Jag tog tåget till Skövde istället, det var i jobbet. Det var ingen lång resa utan den tog runt 2 timmar och jag satt och lyssnade på min bok. Sedan delade jag och en kund taxi till mitt kundbesök, där tjänade jag lite pengar. Eller inte jag utan jobbet ska jag väl säga.


Dagen i Tibro gick bra och när vi skulle åka taxi tillbaka till Skövde så hade vi missat att beställa taxi. Så vi fick lifta med en anställds dotter men det gick ju bra. Och jag tjänade pengar där också. Tåget kom in på centralen 17.45 och jag var i Gullmarsplan vid 18 tiden. Hoppade på min buss och då hörde jag en tjej prata i mobilen om var hon skulle hoppa av någonstans. Men om hon ska hoppa av vid den hållplatsen måste hon byta buss. Så jag störde henne i samtalet och sa att jag tror hon sitter på fel buss och att hon måste ta buss 144 istället. Hon tvekade men gick och frågade chauffören och han sa samma sak till henne. Då hoppade hon av och sprang till den bussen. Men, hon kunde väl vänt sig om och sagt tack. Otacksamma ung jävel säger jag bara. Bortskämd snorvalp.


Men det var skönt att vara hemma igen, hungrig var jag också. Men nu sitter jag redo för en timmes spänning, Criminal Minds börjar snart.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards