Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Louise - 27 maj 2010 20:24

I morse gick jag inte upp när jag skulle, jag vände mig om helt enkelt. Och hur enkelt var det på en skala, så jäkla enkelt. Men jag kom inte för sent eller något utan jag kom bara som jag egentligen ska. Det gick rätt trögt idag, jag gjorde det jag skulle och kanske mer därtill men jag var ju inte den mest aktiva kan jag ju säga. Men det märktes nog också.


Efter jobbet åkte jag och Pia till vår frisör Olle. Idag blev det färgning och klippning, och en stund i massagestolen. Deras stol de har till hårtvätten är så härlig, den masserar ryggen samtidigt som Olle masserar hårbotten. Jag skulle kunna somna i den stolen hur lätt som helst. Det är sådana stolar flygbolagen borde ha när man flyger långa resor.

Jag tycker det är lite jobbigt att få håret i ansiktet, jag tycker faktiskt det är rätt hemskt. Och Olle brukar slänga fram allt hår i ansiktet när han ska klippa där bak, då får jag nästan panik. Men jag vet att det bara är i en kort stund så jag tar fram handen och lägger mellan hår och ansiktet. Då går det jätte bra.


Sedan åkte jag till Palmyra och köpte kebab, jag har inget hemma i kylen. Jag får handla när jag kommer hem på tisdag. Snart börjar Criminal Minds och sedan ska jag åka och hämta Lise vid färjan. Allt är packat, bara datorn, färdig laddade kameror och mobilladdare. Snart är vi på väg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards