Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Louise - 18 maj 2010 23:47

Gick och lade mig kl 22 som vanligt, men jag har inte tagit min medicin på två dagar. Jag försökte i kväll att slippa ta medicinen och det kändes helt okej tills jag lade mig i sängen.


Då började värken komma, ryckningarna, myrkrypen och stickningarna i vänster ben och arm. Vissa gånger känns det som när man får en stöt i armbågen men den känslan försvinner ju på en gång. Men hos mig så stannar den kvar i över en minut, och den kommer tillbaka titt som tätt. I kväll är värken hemsk.


Nu är klockan snart midnatt och jag har sådan värk i armarna och benen att jag inte kan sova. Var tvungen att ta medicinen, några timmar för sent kan man säga. Som tur var så går Criminal Minds Old episods på kanal 9.


Men det kommer bli så tufft att gå upp klockan 05.30, och då vara motiverad att åka till jobbet och gå på bandet. Men jag får ju sova i morgon, då ska jag ta medicinen i rätt tid.

Av Louise - 18 maj 2010 20:00

Idag hade jag sovmorgon, jag skulle kunnat gå en morgonpromenad hemma men jag valde att sova ut. Eller det gjorde jag inte heller utan jag låg och drog mig en extra stund. Idag var det dags för Kundservicedagen som var på Circus   i Stockholm. Det är massor med föreläsare som pratar om kundservice helt enkelt. Det var jag och Pia som gick och två av våra favoritföreläsare var med, det är PG och Paal från EQP. Som moderator var Ellinor Persson och hon var kanon, väldigt kunnig och duktig på det hon gör.

PG började dagen och han är så rolig    och det han säger är så sant så sant, sedan kom det en kvinna som jag glömt bort redan. Jag vet inte vad hon pratade om men ibland förvandlades hon till Maria Montazami från Hollywoodfruar. När hon sa vissa saker så var det som att titta på tv 3 på måndagkvällar. Inte bra!

Sedan var det lunch och jag var väl inte så nöjd med maten så det blev en korv m bröd utanför. Efter lunch frågade Ellinor om vi ville ställa upp och svara på frågor innan nästa pratare. Vi sa att det var okej och hon frågade vad vi hette. När jag sa mitt namn så sa hon förlåt, hon hörde väl inte mitt efternamn. Så jag sa det igen och då sa hon ” Vilket vackert namn”. Sedan gick hon en bit bort men vände sig om och sa igen ” Vilket vackert namn”.


Jag satt där med ett leende och det var vad nästa talare skulle prata om.   


Det var dags för Paal och han har vi också haft på jobbet som talare. Det han säger skulle man vilja fungerade hos oss men tyvärr inte. Men han är helt underbar och rolig. Sedan kom en riktig överraskning, en talare som var totalt crazy  men hade rätt mycket roligt och intressant att säga. Två talare till men sedan var dagen slut.


Jag var rätt hungrig så det blev middag på en gång och lite jobb och lite prat med mormor. Nu väntar morgondagen och jag är redo för lite massage.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards