Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Louise - 20 maj 2010 20:23

Idag var det varmt igen, jag är lite glad över att sommaren är här. Vi ställde ut bord och stolar på jobbet idag så vi kan sitta ute på rasten. Vi önskar oss bara ett omklädningsrum och en dusch där nere. Duschkabin har vi redan på lagret som inte är installerad men det är Monicas. Men hon ställer upp för sina arbetskamrater och låter oss installera den nere på gården.


På rasten saknade vi glass, Tomas vägrade köpa glass till oss. Men förhoppningsvis så har han fixat det tills i morgon för jag, Sussi och Anki kommer inte bli lätta att tass med annars. Vi sitter ju på supporten, vi kan inte åka ifrån och handla. Vi hade gjort det annars, promise.


Tog en liten promenad på 45 min efter jobbet, men det blev ingen hårdträning utan mest en liten skönt avslappnad promenad. Det börjar bli spännande i boken jag lyssnar på, det är Dan  Browns senaste bok. Helt okej men absolut inte som de första.


Beställde kycklingspett med sallad från Lilla Italienaren till middag. Det var helt okej, skönt att slippa laga mat så här på kvällen. Och i morgon är det ju thai till lunch så jag behöver inte tänka på matlåda.


Den här veckans övningsuppgifter är följande:

  1. En bild på solnedgång (mäta ljuset bredvid solen).
  2. En bild i medljus (vitt mot vitt)
  3. En blomma eller porträtt i motljus med reflexskärm
  4. Frivilligt (en bild med HDR teknik)

Så imorgon får mina kollegor ställa upp och vara modeller, så det så.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards