Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Louise - 1 februari 2009 21:35

Alla var uppe med tuppen idag…

 

Uppe vid 7 tiden och hjälpe Jeremy med frukosten. Det var en ordentlig disk efter frukosten. Alla åt först mjölk och flingor, sedan åt de bacon och egg. Så det blev dubbelt med disk, ska det vara på det här sättet? Men jag fick lite hjälp att torka disken.

 

De andra åkte på en utflykt till Neptune Island. Jag stannade kvar på båten den här gången också. Jag satt och solade lite, sedan började jag kolla på Sällskapsresan 1. Den är ju så rolig.

De andra var nog borta i drygt 1.5 timme. Men när de var tillbaka så gjorde vi ett dyk var. Först ut var Pete, Britt och Paul, de dök med Tim. Andra gruppen bestod av Donna, Charlie och Roger och de dök med Andrew. Och sista gruppen där fanns jag, Jake och Eddie och vi dök med Tim.

Dyket var otroligt, fiskarna var så hungriga och var på oss hela tiden. Har aldrig varit med om att de är så ivriga och närgångna. Ibland så var det som om de stod stilla, man fick putta bort dem för att de simmade framför masken. Jag tog lite rens av tonfisk och höll utanför buren för att kunna filma när fiskarna käkade. En speciell fisk, Horseshoe LeatherJacket bet mig i fingret. Men det var ett riktigt bra dyk.

 

Sedan tog vi det lugnt resten av kvällen. Gick och lade mig tidigt den här kvällen också.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards