Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Louise - 12 februari 2009 22:05

När jag vaknade i morse hade jag fått ett meddelande från Ngaire. Hon och hennes familj mår bra. De har tydligen hjälpt till med att samla kläder och pengar till de drabbade i elden i Melbourne. Hon skriver att det är väldigt hemskt att se alla hemlösa och skadade. Det är nog något som vi här hemma har svårt att förstå.

 

Det gick bra på jobbet idag, jag lämnade över papprena på bilen till chefen. Hon meddelade sedan att bilen var beställd och det dröjer ca 2 veckor innan jag får den. Kanon, då har jag lite tid att tömma den röda faran.

Efter jobbet så stack jag direkt hem till syster, vi ska ju på bio idag. Han krama lite med Lukas innan vi åkte. Filmen var jättebra, vi är båda riktiga Wallander fans. Så vi kan båda rekommendera filmen. Jag körde hem syster och han precis hem för att se Criminal Minds. Herre gud vad bra den serien är. Slutet var så bra så jag knappt kan vänta för att få se nästa avsnitt.

 

I morgon ska Leif hämta mig klockan 8, vi ska på möte hos Svensk Handel. Vi får väl se hur det går.

Kram på er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards