Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Louise - 8 februari 2009 19:34

Hade ställt klockan på väckning klockan 08.00 så det var ju bara att gå upp. Har liksom inte några problem att somna alls nu för tiden. Undrar om det har med jetlag att göra?

Men vad gör man så tidigt på morgonen, jo man kollar naturligtvis vad ens vänner Over there har skrivit i facebook. Jag gjorde väl samma sak igår morse tror jag, men jag är ju så buzy med dem där borta.

 

Så vad har jag gjort hela dagen…

..inte mycket kan jag säga. Jag har snytigt mig, och igen, och igen och igen.

 

Jag har jobbat lite med mina bilder. Har valt bilder som jag ska skapa mitt fotoalbum med. Det är så många bilder att det tar tid att ladda er dem till Gör din egen bok. Jag kopplar nämligen bilderna ihop med mina dagbokstexter. Det blir som en stor dagbok om resan till Australien, jag gjorde en sådan från förra resan och nu är det dags för en om denna resa.

Sedan lärde jag mig att göra digital ram på bilder, har alltid velat göra det men aldrig tagit mig tid hur man gör. Men nu gjorde jag det med de mest konstnärliga bilder från resan.

 

I morgon är det måndag igen och dags att gå till jobbet. Det känns lite jobbigt men det är väl bara att bita ihop. Men först ska jag kolla lite på tv.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards