Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Louise - 23 februari 2009 21:01

Vaknar mitt i natten av att jag får en panik/ångest attack. Jag mådde skit helt enkelt. Varför vet jag inte och jag försökte att inte tänka på det heller när klockan är 01.30 på morgonen. Jag vet inte om det har med min dröm att göra men det tror jag inte. Det är väl bara något i huvudet som inte är okej, vad det är vet jag inte riktigt.

Men jag vaknade okej på morgonen, hoppas det nu inte har snöat under natten. Nej, det hade det inte gjort som tur var. Jag skulle få ut bilen utan problem. Sista gången ”röda faran” nu  lämnar Årsta. Jag tog en sista bild där den stod vid kiosken. Idag är det nämligen dags att hämta ut en ny bil. Min lilla delfin…

 

Jag var lite skakig när jag kom till jobbet, det var nog efterdyningar efter i natt. Jag var lite svettig och darrig. Men när klockan var 10.30 var det dags att åka och hämta ”delfinen”. Monica körde mig till Segeltorp och jag åkte därifrån med en ny bil. Nu fick jag köra försiktigt till Jordbro, jag har nämligen inga vinterdäck. Men det gick bra och de stod och väntade på mig när jag kom. De är snälla killar är på Vianor, alltid så hjälpsamma. När jag fått på vinterdäcken så åkte jag och handlade lunch.

Nu började jag må bättre, lite mat och några alvedon senare så känns det bättre.

 

Nu är det dags att åka hem. Slut för idag, tack för idag, HEJ!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards