Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Louise - 3 februari 2009 21:38

Jag gick upp tidigt för att äta frukost och säga hej då till vissa som åkte hem tidigt. Gjorde i ordning mig och väntade att klockan skulle bli 8.30 Jag fick skjuts av Tim till flygplatsen, Andrew skulle flyga hem med planet före mig så jag följde med samtidigt. Killarna från Melbourne skulle flyga med samma plan som jag till Adelaide.

 

Vi satt och pratade lite på flygplatsen med Andrew innan jag han åkte. När han åkt så visade jag bilder för killarna och la över en del på deras usb-minnen. Flygresan över till Adelaide gick på 30 minuter, sedan sa jag hej då till dem för de skulle ju till inrikes. Jag hittade en affär som sålde solglasögon men som även hade klockor. Jag köpte en klockan som tröst för jag inte sett några hajar den här gången heller. Jag tycker själv att klockan är skitsnygg.

 

Men sedan satte jag mig vid rätt gate och väntade på flyget till Singapore. Jag och Patrice satt och snackade en stund innan det var dags att stiga på planet. Han skulle också till Singapore och sedan byta till Paris.

 

Jag satt bredvid en kvinna från Brighton England. Hon hade varit och hälsat på sin dotter som flyttat till Adelaide. Vi satt och kollade på filmen Australia tillsammans och hon tyckte den var jättebra. Hon ville helst ha sett Mamma Mia men den visade de inte längre. Resan tog 7 timmar och det gick rätt fort. Jag sov ingenting.

 

När jag väl kommit fram till Singapore fick jag reda på att vissa flyg var inställda till London på grund av snön där. Men som tur var så gällde det inte mitt plan. Jag steg på planet 22.00 och somnade så fort jag satt mig.

 
Av Louise - 3 februari 2009 03:12

Nu lämnar jag Australien, snyft.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards