Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Louise - 27 februari 2009 21:17

I morse vaknade jag tidigt, men somnade om. När jag satt i soffan och drack morgonkaffet ringer Monica och säger att hon är på väg till mig. Hello, nu får jag snabba mig om jag ska hinna hämta henne i Gullmarsplan.

 

Det var en rätt bra dag idag, den var kortare än en vanlig dag och det var thai till lunch. När vi slutade så skulle jag kört hem Monica men vi bestämde oss för att ta en promenad istället. Vi parkerade bilen hos mig sedan gick vi runt och skildes åt vid Eriksdalshallen. Det var en väldigt skön promenad, jag behövde den verkligen.

 

Jag gick ner till ICA efteråt för att handla lite mat. Där mötte jag Marko och Lasse, de som har tatuerat mig. Jag frågade varför de handlade här vid mig och de svarade att i Hammarbyhöjden finns det bara Konsum och de vill handla på ICA. Helt rätt, det är ICA som gäller.

 

Jag köpte min pytt i panna och rödbetor sedan gick jag hem. När klockan var 20 började Så ska det låta. På jobbet var de alldeles tokiga att Brolle skulle vara med men jag tyckte Markoolio var bra. Men jag böt sedan till Let’s Dance, men efter en stund så böt jag till Kanal 4. Men jag vet inte, kanske dags att gå och lägga sig.

 

I morgon är det sista dagen av februari i år… snart är det vår.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards