Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Louise - 22 februari 2009 21:20

Vaknade av väckarklockan idag, oj jag var tydligen trött. Det vart ju inte så sent igår kväll.

Kollade lite på skidorna innan jag åkte ut till syster för idag ska jag vara barnvakt igen. Syster och Patrik ska hjälpa Olle att flytta så då får jag vara hemma med Liam och Lukas. Puh, jag är redo för de två vildarna.

 

Vi började med att jaga varandra, springa och jaga varandra ska jag säga. Liam springer rätt fort genom vardagsrummet men Lukas tar det lite lugnare. Han liksom gungar fram när han springer, med armarna uppe som stöd. Ungefär som en lindansare, men med böjda armar. Sedan slängde vi oss ner på golvet och då skulle de brottas med mig. Lukas går direkt på ansiktet och glasögonen medans Liam attackerar magen. Vi lekte nere i Lukas hörna och sedan lekte vi på Liams rum. Vi åt köttbullesmörgås till mellis och köttbullar med pasta till middag. När jag skulle sätta på Lukas pyjamasen så somnade han mitt i allt. Så han somnade redan 17.30, vad skulle jag göra? Så när syster kom hem vid 18 tiden så väckte hon honom för han skulle ha välling och gå och lägga sig lite senare. Liam hade fått på sig pyjamasen och åt lite äpple, så han var nöjd.

 

När jag åkte hem så ringde min morbror, jag var trevlig. Men han är lite jobbig.

Pia ringde också när jag var på väg hem, ChW har fått ledigt. Om det är någon som har all rätt att vara ledig så är det han, men kanske inte en dag då hälften av personalen redan är borta. Hoppas tjejerna klarar av att vara ensamma några timmar på supporten.

 

Åt lite middag, det blev det som jag skulle ha som lunch i morgon. Jag får köpa thai i morgon istället. Nu börjar Beck – Advokaten. Sorry, nu måste jag sluta.

 

Kram på er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards