Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Louise - 13 februari 2009 21:55

Leif hämtade mig vid 8 tiden, vi skulle in till stan på ett möte med Svensk Handel. Vi var väldigt tidiga, så vi gick in och tog en fika mitt emot kontoret. Men sedan var det dags att gå in och träffa dem. Det var ett bra möte, de var väldigt trevliga.

Åkte sedan hem och hämtade min bil, nu är det dags för jobbet. Ringde och beställde thailunchen som vi sedan åkte och hämtade. Gud så gott det är, jag önskar att det låg närmare Årsta för då skulle jag äta det varje dag.

Vi hade möte också idag och det gick ju bra, inget speciellt alltså. Peter hade köpt dovrekaka till jobbet och en kanelbulle till mig. Jag behövde lite socker i magen innan jag skulle på mitt möte idag efter jobbet.

Jag åkte straxt före 15 och var framme straxt efter. Sedan var det bara att strippa, ena benet i alla fall och sätta sig i stolen. Snart börjar det magiska ljudet… ett ljud som låter underbart men det gör lite ont. Lasse frågade hur syster mår och beklagade mammas bortgång. När Lasse började tatuera mig så satt jag och pratade med Marko (Lasses son). Det var ju ändå 10 år sedan Marko och Lasse tatuerade mig senast. Nu är det dags igen alltså. Jag har ju visat en bild på en tatuering som jag ville göra, nu har jag gjort den. Det tog 2 timmar och det gjorde lagom ont. Inte så ont så tårarna kom eller att jag stönade av smärta. Mer att jag bet ihop och spände mig, Lasse sa att jag var jätteduktig. Jag har ju ändå suttit i stolen i 5 timmar en gång, det här var ju inget. När Lasse tatuerat in allt det svarta och började med färgerna, det var då det började brännas.

 

Efteråt åkte jag hem och satte mig i soffan, där sitter jag ännu. Det bränns så fruktansvärt mycket men är värt varenda krona. Som Lasse sa, tatueringen har ju speciell.

 

Jag fick ju hem Criminal Minds Säsong 2 igår så jag börjar titta på den nu. Jag pratade lite med Liam i telefonen, han tyckte det var lite läskigt i Ronja Rövardotter. Men jag sa att man kan blunda då det är läskigt, det gör moster.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards