Louise Dagbok

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Louise - 28 februari 2009 17:52

Igår kväll satt jag och zappade på tv, hamnade då på Big Brother. Tittade i några minuter men orkade inte med skriket. När man tittade när det gick första gången så tyckte man att Linda Rosing var rätt blåst, men om man jämför mot hur hon är nu så är hon hundra gånger värre. Jag stängde i alla fall av och gick och lade mig istället.

 

När jag vaknade i morse så sken solen in i sovrummet. Det var så underbart, jag längtar efter solen och värmen. Gick upp och drack morgonkaffet. Innan klockan var 10 så åkte jag ut till syster och familjen. Jag ville lämna en present till Liam. Han skulle få Tinker idag tänkte jag.

 

Men när jag kom hem till dem så var de på väg till Krusboden för att lämna lite grejor. Jag följde med och hjälpte dem packa ner i källaren. Jag gav syster tavlan och en kasse med grejor.  Jag drog vidare till WiLLys och de andra åkte hem.

Jag anmälde mig för att få handla med handscanner, det gick hur fort som helst att handla. Jättesmidigt och skönt att se summan hela tiden.

 

Åkte hem och vilade. Syster ringde och berättade att Liam blivit jätteglad över att ha fått en egen vithaj. När syster visade honom hur stor Tinker är (4.5m) så förstod han varför jag inte tagit hem henne till honom. Men jag har lovat att filma Tinker när jag är nere nästa gång (så jag måste alltså se en haj nästa gång). Men han hade blivit jätteglad att han hade en egen haj. Han skulle visa farmor när hon kommer och fikar.

 

Det var inget speciellt på tv heller så jag har satte på Jaws (Hajen). Jag hörde Andrew säga på båten att snälla, titta inte på Jaws. Han är nog rätt trött på den filmen, alla vill se den tydligen.

 

Nu ska jag förbereda mig för Melodifestivalen, Wallander och I mördaren spår.

Av Louise - 28 februari 2009 17:50

Jag lagade Elinors kyckling och bakade kladdmuffins. Jag har säkert berättat tidigare att Elinor bjöd på en mycket god kycklingrätt när vi var där och åt middag. Efterrätten var en kladdmuffins som var också mycket god. Så jag har alltså lagat det idag och faktum är att jag lyckades rätt bra. Det blev jättegott och jag skickade ett mess till Elinor för att berätta att jag lyckades laga den. Sedan så berättade jag att jag längtade tills hon ska börja jobba på torsdag. Jag tror kanske att Elinor inte längtar riktigt lika mycket som vi andra på jobbet. Vi pratar om det då och då att hon ska komma tillbaka och alla är lika glada för det.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards