Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Louise - 2 februari 2009 21:36

Idag gjorde vi inget speciellt. Vi satt alla och bara väntade på att hajarna skulle dyka upp. Några gick ner och dök, men vi var i ojämnt tal så jag hoppade över. Jag var rätt låg i humöret för jag vet ju nu att i morgon ska jag åka hem.

 

Vi satt alla och pratade om när nästa resa ska bli av. Vi ska försöka att åka samma tur, även fast de tycker att jag för otur med mig. Men då gör ju Patrice det också.

Vi hade en otrolig solnedgång på väg tillbaka till Port Lincoln. Resan dit gick hur bra som helst. Det gungade otroligt mycket men jag kände inget i magen. Jag satt ute med grabbarna under hela färden tillbaka.

 

Gjorde ordning väskan inför hemresan imorgon. När alla hade gått och lagt sig på kvällen satt jag och Andrew uppe sent och pratade. Han var jättenöjd med mig som ”helper”. Han laddade ner en massa bilder till mig på mitt usb-minne. Jag ville inte att det skulle bli morgon men jag var rätt trött så till slut gick även jag och lade mig.

Av Louise - 2 februari 2009 14:39

Jag kommer att åka tillbaka i Juli, för då ska de jävlarna dyka upp. Om de inte gör det så offrar jag någon av de andra gästerna. That's it folks! Time for bed.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards