Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Louise - 10 februari 2009 19:40

Vaknade av mig själv igen, klockan 06.00 Det är bara att gå upp, ingen rast ingen ro.

Åker till jobbet på ett rätt bra humör, men det dröjde inte länge förrän det drogs ner i botten. Blodtrycket gick upp och jag fick en jädrans huvudvärk. Men den försvann typ vid 16.30 tiden för då fick jag gå hem.

 

Jag hade tänkt åka och träna men jag var inte på humör. Jag åkte hem och la mig i badet istället. Mm, det var skönt.

 

Oj, jag har blivit vän med Patrice på Facebook. Patrice är en kille från Frankrike, han är 42 år och är en dokumentärfilmare. Han filmar vithajar hos Andrew. Vi var på båten samtidigt nu i januari – februari. Vi var båda två på båda turerna och inga hajar. Han skrev så här i e-mailet.



Patrice säger: Hi Louise! no shark during ours trips but.. a lot of big sharks in your next trip! Cheers Patrice( of France!) 

Jag blev lite glad för han var en riktigt trevlig prick. Vi får väl se om vi åker samtidigt nästa gång. I morse fick jag det här meddelandet från Jake, han jag delade hytt med på båten.

 Hey Louise,

Just wanted to let you know that I went back out on the Princess 2 for another trip. We saw a 4m male on the second day and got into the surface cage but not the bottom cage. There should be some images on my facebook page later this week. It's well worth returning for so don't think about not coming back :)

Hope everything is going well otherwise :)

Jake 

Hur kul låter det, précis som förra gången när jag åkte hem. Men det är kul att de hör av sig till mig. Och jag kommer åka tillbaka.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards