Louise Dagbok

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Louise - 26 februari 2009 20:18

Vi var två som började på supporten i morse men efter en timme så var det bara en kvar. Christer var tvungen att åka hem så jag satt där alldeles själv. Men det var inga problem, det var ju väldigt lugnt i går så det skulle nog inte bli några problem idag. När dagen var slut så kan jag berätta att det var lugnt. Vi hade fler samtal än i går men det var ändå inga problem.

 

Idag började jag rensa i badrummet. Jag slängde en Wc rent som jag köpte när jag flyttade hemifrån för 21 år sedan. Herregud, ni hörde rätt. Jag flyttade hemifrån för 21 år sedan. Så det var nog dags att slänga den där flaskan. Man kan ju undra nu om jag inte städar min toalett så ofta men det gör jag, jag har bara köpt nytt och glömt bort den här flaskan. Jag rensade bort lite mer saker också. Så nu ska jag bara dammsuga och skura golvet.

 

Ni får ingen bild på badrummet, det är inget att se.

 

I morgon är det thai till lunch som gäller, jag längtar så mycket.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards