Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Louise - 15 februari 2009 19:29

Vi vaknade båda två vid 8.30, rätt skönt att få sova ut lite. Men vi gick tillslut upp och åt lite frukost, jag hade handlat limpa, hamburgekött och juice. Vi satt och tittade lite på skidorna, kul att vi äntligen fick en guldmedalj. Michelle ville att vi skulle spela ett spel så vi tog Fia med knuff. Jag trodde att jag hade henne men hon tog in på slutet och vann. Tur att jag inte är en dålig förlorare. Jag vet att Michelle är det.

Vi åkte till Heron City och vi började äta lite lunch först. Michelle fick välja och hon valde naturligtvis Mcdonald’s. Jag köpte en kebab, den är inte lika god som i Årsta. Sedan gick vi upp till biosalongen. Vi var inte många där inne när filmen började.

Filmen var jättebra, Michelle tyckte den var lite läskig. Hon pratade nästan hela tiden, hon brukar göra det när hon är nervös. Hon satt nästa i knät på mig ibland.

 

Vi hade tagit ett av korten som Sussilull har gjort och Michelle skrev ett litet meddelande till mamma och pappa. Hon är för söt. När bion var klar så gick vi ner och köpte en ballong, ett hjärta som det stod I love you på. Vi satt fast kortet på den och sedan gav hon den till syster och Patrik. Jag visade min nya tatuering för dem och de blev lite chockade att den var så stor. Yes, it is.

 

Sedan åkte jag hem och lade mig i soffan. Kollade på en cd skiva till av Criminal minds. Jag svarade även på ett mail jag fick igår kväll av Stef. Hon var med på första turen nu sist när jag var nere i Australien. Hon bor i Toronto Kanada och hon skrev att hon har fått ett nytt jobb. Hon ska jobba som hjälpreda på en Great White Shark båt nere i Sydafrika. Hon ska jobba där mellan maj – september. Hon säger att vi kan komma ner till henne. Hon ska jobba för en man som har varit mycket på tv. Han heter Chris Fallows och har varit med i tv programmet om flygande vithajar. Nu blir jag lite avis. Jag har sett alla avsnitt av det programmet och det låtet ju hur kul som helst. Stef har varit ute med dem tidigare och sett vithajar så jobbet dök inte bara upp sådär.

 

I morgon börjar en ny vecka, hur ska den här sluta. Hoppas att den går över lika fort som den börjar. Dags för semester….

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards