Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Louise - 9 februari 2009 21:24

Somnade framför tv igår igen,,,, såg inte slutet av Bones. Missade även Beckfilmen, har redan sett den men jag tycker den är en av de bästa. Måste försöka hålla mig vaken i kväll för då är det ju CSI.

Det blev lite rörigt i morse på jobbet, de flesta av utbildarna mår dåligt just nu och det blir ibland lite kaos då. Man säger saker man ångrar och egentligen inte menar. Men vi är vuxna människor och ska ju bete oss som sådana tycker jag. Nu löste det sig som det oftast gör om man bara tänker till och tar det lugnt.

Vi hade ett möte om vår hemsida, lite mycket kanske att ta in när man inte vet hur det fungerar men huvudsaken är att vi får en hemsida som fungerar. Beställde lite Thai till lunch idag igen, har ingen matlåda. Jag är dålig på att göra matlådor nu för tiden. Måste bli bättre på det. Men kyckling med cashewnötter är ju väldigt gott.

 

Gick hem lite tidigare i dag för idag är det mammas födelsedag. Hon skulle ha blivit 63 år idag. Jag åkte och köpte 5 gula rosor, gravljus och en burk till syster. Åkte ut till familjen och där står syster och lagar pannkaka samtidigt som hon matar Lukas. Jag tog över Lukas medans hon steker en massa pannkakor. Liam älskar pannkaka, vem gör inte det? Jag fick också några pannkakor med jordgubbsylt. När vi ätit klart och laddat diskmaskinen så åkte vi allihop till kyrkogården. Patrik jobbade extra på Ica, brandövning. Men vi gick och lämnade blommorna och tände två ljus. Sedan så åkte vi och lämnade Michelle på handbollsträningen. Jag satt med Liam och Lukas i bilen medans syster gick in med Michelle i skolan.

Sedan åkte jag hem och gjorde det som jag borde ha gjort i fredags,,,diskade.

Gud vad jag hatar att diska. Men nu är det gjort.

 

Nu börjar CSI och jag är fortfarande vaken… HALLÅ!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards