Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Louise - 19 februari 2009 20:31

Jag har varit irriterad idag, över vissa arbetskamrater. Ibland vet jag inte hur vissa tänker, alla kan ju naturligtvis inte tänka och göra som jag. Det förstår jag absolut men att tro att man är född i farstun är väl att ta i. Ska jag gå på det som de säger? Nej, det gör jag inte. Och tänk er för, ni är rätt förutsägbara.

 

Jag var rätt lack när jag kom hem. Jag kom på mig själv att jag måste höra av mig till mina vänner oftare. Jag försöker verkligen att både ringa och träffa dem, förutom de som lämnat Stockholm. Lise, jag menar inte dig alls. Vi vet var vi har varandra, alltid i mina tankar.

 

I morse fick jag ett mail om att min adoption har gått igenom och att ”Tinker” är på väg till mig. Jag skulle höra av mig till Sylvie när jag fått alla papper osv. Ska lägga ut en bild på ”Tinker” så ni också lär känna min nya vän. Liam ska få ”Tinker”.

 

Jag var hos läkaren i morse också, jag tog ett nytt blodtryck. Det var bra, så lågt har det aldrig varit. Så, något positivt har hänt idag i alla fall.

 

Jag längtar till på lördag då jag får sova lite. Jag är lite trött.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards