Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Louise - 18 februari 2009 21:39

Min bil har kommit till Stockholm. Fick ett mail om det i morse och jag svarade direkt att jag kommer på måndag och hämtar den. Beställde också så jag kan byta till vinterdäck på Vianor. Idag fyller chefen år, hon fyller 63 år. Katarina och mamma är lika gamla, Katarina har varit 9 dagar yngre än mamma. Nu är hon lite äldre, kan man säga.

 

Katarina bjöd på en gräddtårta, men jag hoppade över den. Vi hade en hemsida genomgång idag också. Vi diskuterade väl lite väl mycket kanske men det blir nog bra till slut.

Mitt på dagen så frågade Pia om vi skulle ta en bio, Seven Pounds. Det passar väl alldeles utmärkt. Så efter jobbet åkte vi till Heron City och vi käkade lite grekiskt innan bion. Alltid lika gott.

 

När filmen började så blev jag lite fundersam, varför ville jag se denna film. Det är en film med Will Smith men ändå. Vi fattade ingenting första halv timmen, men sedan började allt falla på plats och när filmen gick mot sitt slut så satt jag och grät. Jag ville gråta högt men det gick ju inte. Det slutade med att jag tyckte filmen var jättebra. Allt föll verkligen på plats mot slutet och då förstod man ju allt. Will Smith är en väldigt bra skådis, han är inte bara Men in black osv utan en riktig seriös skådis. Jag tyckte han var hur bra som helst i den här rollen.

 

Åkte och tankade för den var helt tom, jag ville inte vänta tills i morgon. Hem och beställa mitt fotoalbum från Gör din Egen bok. Det är ett album med bilder och dagbok från Australien Januari 2009. Jag fick 5% rabatt från resdagboken och sedan är jag med och tävlar om att få tillbaka alla pengar som den kostar.

 

Nä, nu är jag trött.

 

God natt.

 

P.s                 Antal passagerare Princess II, July 2-6 = 4 bokade (en är jag)

                      Antal passagerare Princess II, July 8-12 = 1 bokad (jag)

                                                  
                                                  
            d.s

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards