Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Lagat mat och bakat

Av Louise - 28 februari 2009 17:50

Jag lagade Elinors kyckling och bakade kladdmuffins. Jag har säkert berättat tidigare att Elinor bjöd på en mycket god kycklingrätt när vi var där och åt middag. Efterrätten var en kladdmuffins som var också mycket god. Så jag har alltså lagat det idag och faktum är att jag lyckades rätt bra. Det blev jättegott och jag skickade ett mess till Elinor för att berätta att jag lyckades laga den. Sedan så berättade jag att jag längtade tills hon ska börja jobba på torsdag. Jag tror kanske att Elinor inte längtar riktigt lika mycket som vi andra på jobbet. Vi pratar om det då och då att hon ska komma tillbaka och alla är lika glada för det.

 
 
Ingen bild

zazza

1 mars 2009 11:40

Det där såg smarrigt ut - härmed bjuder jag in mig själv till dig på denna middag :-D

Kram
Åza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards