Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Louise - 1 februari 2010 22:03

Idag har jag smält min bil, jag ställde den i ett garage i två timmar och då smälte all is bort. Jag hade ett tjockt lager is över hela bilen efter 4 veckor i Australien, det gick inte ens att öppna bagageluckan. Men nu är den helt ren från snö och is.


Jag satt och höll på med min dator och helt plötsligt hade jag raderat alla mina bilder och min musik. Jag har ingen aning om vad jag gjorde och papperskorgen var tom. Som tur var så hade jag lagt över allt på en bärbar hårddisk och bilderna från Australien hade jag kvar på ett usb-minne och i kameran. Ibland ska man ha tur.


Hoppas jag får sova hela natten.

Av Louise - 1 februari 2010 07:08

Hur lång tid tar det innan man är ikapp med sömnen? Nu har det gått 3 nätter och jag vaknar fortfarande mitt i natten, det blir bättre men klockan 5?

Det tog nog 3 eller 4 nätter i Sydney innan jag sov en hel natt, men det är skillnad. Jag var ju totalt slut efter bara ha sovit 8 timmar på 4 dygn.

Här somnar jag som en stock framför tv'n vid 20 tiden så det måste jag också jobba på, att somna senare.


Japp, nu har jag en vecka på mig att vänja mig att jag ska jobba nästa måndag.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards