Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Louise - 14 februari 2010 18:44

Jag kände för att fira min vinst med en latté. Jag ska försöka komma ihåg att bjuda Sussilull på en latté på fredag, jag är skyldig henne en.


  

Av Louise - 14 februari 2010 17:30

Gick upp tidigt för att vänja mig att jag ska upp vid 05.30 i morgon. Det blev några timmar framför tv’n, repriser på OS och lite annat att titta på. Jag tycker det är trevligt att titta på den engelska serien Who do you think you are? Nu hittade jag den på ViaSat History, det var oväntat.


Tog fram en av köttbullspaketen ifrån frysen som jag fick av syster. De köpte 1 kg köttbullar för bara 10 kronor, jag fick två paket. Det känns bra i dessa tider, jag kan äta dem med makaroner eller med potatis. Ketchup har jag ju hemma så det är inga problem. Jag började koka lite potatis för jag gjorde potatismos till köttbullarna. När köttbullarna låg i pannan gick jag och kollade min mail, tycker det varit tyst. I min privata mail så hade jag fått massor med mail, de hade inte skickats vidare till min mobil. Måste kolla upp inställningarna igen, den funkade i fredags. Men några av mailen var från svenska spel och det är mina resultat från gårdagens lotto och från min lördagspåse. Jag klickar på första mailet och jag blir lite förvånad, det stod inte ”ingen vinst” utan det stod massor med siffror. Eller inte massor utan några stycken, 4 siffror stod det och jag har nu pengar så jag kan köpa lite mat. Det kunde inte komma lämpligare, vilken jädrans tur jag hade.


I morse så skickade jag ett mess till mina vänner i Australien. Telia gör reklam om att idag var det gratis att skicka sms. Så jag skickade:

Tusen pussar och kramar till mina vänner Resh, Laura, Jen och Andrew. Skicka vidare till Jen för jag har inte hennes nummer. Miss u all. Love L


Resh svarade rätt fort och hon skickar tillbaka all kärlek till mig. Andrew svarade lite senare så här: ” J And no way about Jen… Im kepping them for myself!!!”

Han är för gullig, en riktig sharky.


Nä, nu måste jag ner och handla lite frukost till jobbet i morgon som jag ska ha efter träningen.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards