Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Louise - 24 februari 2010 21:21

I morse var det trafikkaos så det smäller om det, våra kursdeltagare kom lite sent på grund av köer på 73:an. Men det gick bra till slut ändå, de fick en macka när de kom så var säkert de nöjda.


Idag rullade dagen på rätt bra, inte så mycket på telefonerna men vi räknade kanske med det i slutet av månaden. Efter jobbet åkte jag och hämtade Michelle på handbollen, Liam var för trött för träningen så han fick vara hemma med pappa. Syster gjorde spagetti carbonara till middag och jag har aldrig sett oss sluka maten så snabbt. Det var verkligen jätte gott.


När jag kom hem fick jag gå in från nedre botten för de har lagt nytt golv vid vanliga ingången. Det ser ut som att det är ett barn som lagt plattorna, de har börjat från dörren och lagt mot det gamla, och de har fått ett stort glapp till de andra plattorna. Sedan har vi bara gråa plattor men nu har de lagt vita och svarta, vad har de tänkt med. Nä, jag och grannen stod och skrattade åt det. Sedan när jag kom upp i lägenheten så har jag fått ett meddelande att de kommer stänga av värmen och vattnet torsdag och fredag. Jag blir så trött på allt detta, tur att det ska bli plusgrader till helgen.


  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards