Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Louise - 27 februari 2010 22:15

Jag behövde en ordentlig sovmorgon, men som vanligt vaknar jag tidigt. Men jag var inte ensam, två arbetskollegor var uppe tidigt de med. Hur vet jag det då? De var online på facebook.

Jag åkte och hämtade Michelle klockan 12, fick med mig syster och Liam också. Men vi släppte av dem i centrum, de skulle köpa fiskar till Liams nya akvarium. Jag och Michelle åkte till Cosmonova och såg Sea Monsters 3D, det var riktigt roligt. Alla ungar skrek när odjuren simmade mot oss, det var riktigt roligt. Sedan åkte vi hem och bakade kladdkakemuffins, eller det var väl jag som bakade. Michelle satt vid bordet och ritade, sedan hittade hon min dator och spelade spel. Men hon bröt för att ta en fikapaus med mig, det blev varsin kladdkakemuffins före middagen.

  

 Världens godaste kladdkakemuffins... utan glasyr än så länge.


  

Hamburgare med pommes till middag.


  

Michelle ville ha lösviktsgodis men jag tog turkiskt peppar.


Till middag blev det stekta hamburgare med pommes, det var super gott och riktigt geggigt. Klockan 19 började barnprogrammen och då var det godis dags.

När melodifestivalen började så satt vi där i soffan mätta och belåtna, Michelle klagade på magont men det var det värt.

Efter festivalen var det dags för Michelle att sova, jag somnade straxt efter.


Inte för att det är jobbigt att ha Michelle, hon var ju inte så mycket med mig utan jag mådde inte så bra. Fick lägga mig på soffan och sova för jag hade problem att andas, det är min värk i brösten/lungan som är jobbig.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards