Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Louise - 21 februari 2010 20:14

Väckarklockan väckte mig vid 8 tiden men jag gick inte upp förrän vid 9. Idag spelar Michelle handboll och jag tänkte väl åka och titta. Men när jag tittade ut så snöade det fortfarande och när jag började röra på mig så kändes det som att huvudet skulle sprängas.

Är det efter gårdagens smäll kanske, jag har ingen aning men det gör ont i alla fall.


Nä, det blir nog att bli hemma idag. Tog febern och hade lite feber igen, men enligt läkaren är det inget att oro sig över. Vad ska jag göra idag då? Jag började mixtra med att få igång mitt surroundljud till tv’n som jag misslyckats med tidigare. Jag kopplar enligt beskrivning men då får jag ingen bild och inget ljud. Kopplar jag ur surroundet får jag bild men inget ljud. Jag har lyckats att få igång dvd så jag har kollat på två filmer, med ljud.

Jag har haft kontakt med comhem men de tycker jag ska köpa en ny kabel och fungerar inte det så måste jag byta ut med digitalbox. Det var ju ett bra svar… inte så billigt heller kan jag tänka mig.


Har nu packat ner kläder inför morgondagen, har även packat ner en radio. Så jag kan lyssna på ishockeyn i morgon bitti när jag går på bandet. I morgon kommer säljarna till Stockholm, det är ju alltid lite roligt.


Men nu är det spännande på OS igen.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards