Louise Dagbok

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Louise - 26 februari 2010 20:03

Jag hade en otrolig dröm i natt, det kan ha att göra med att jag satt och letade resor till New York igår. Jag drömde om att hitta den perfekta kanelbullen. Jag och några vänner hade ockuperat ett stort hus och jag var rätt intresserad av grillen på altanen. De andra festade och badade i poolen men jag undrade om det fanns något jag kunde grilla. Men jag satte mig på flygbussen med en liten väska, jag skulle ut i världen och leta efter kanelbullen. Någon som jag känt tidigare var också på bussen och frågade vart jag skulle, men jag visste inte än. Men jag hamnade i Paris, men där fanns det inga kanelbullar. Däremot kom jag hem med ett saftigt grillspett. Men om det var gott eller inte vet jag inte för jag vaknade. Men den perfekta kanelbullan kanske finns på Gunnarssons i stan eller finns den på Älvsjöbageriet?


Det blev ingen träning i morse för jag kände mig inte riktigt pigg. Så jag sov lite till och sedan åkte jag till jobbet. Idag var det möten och möten igen, fast lite thai till lunch gick ju ner. Efter jobbet åkte jag hem och tog det lite lugnt, fast jag hämtade lite saker jag beställd på vägen hem. En del böcker och några filmer, fast jag vet inte när jag ska få tid att se och läsa dem. Jag beställde en ny filmserie från Amazon.uk, den heter Who do you think you are. Jag såg säsong 7 på flyget mellan Sydney och Singapore, de är verkligen jättebra. Så nu köpte jag säsong 1-5, det ska bli intressant och se sedan. Jag har ju pratat om serien tidigare men på tv heter den Vem är jag (Who am I).


  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards