Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Louise - 6 februari 2010 19:31

Ställde klockan på 7 igen men idag ska jag titta på Michelle när hon spelar handboll. Syster har hand om hallen och kiosken idag så barnen har varit där sedan halv 8. Jag var där vid halv 9 och jag hade lite frukt med mig till barnen. Jag hämtade upp frukten hos Patrik innan jag fortsatte till hallen. Barnen var på G och Michelle vann första matchen och spelade oavgjort andra matchen. Vi åt några kokta korvar till lunch innan det var dags att åka hem. Barnen var jätte trötta och jag blir lite trött jag med.


Hemma så satte jag mig i soffan och gjorde ingenting. Pappa kom upp på msn och vi hade ett  video samtal, för första gången. Men det gick ju bra. Jag skrev upp några maträtter jag kan laga i veckan, som jag har råd med vill säga. Jag ska faktiskt göra en taco/köttfärspaj i morgon, den kommer räcka några dagar. Jag gick ner till tvättstugan vid 16 tiden men upptäckte att jag hade tid klockan 13, men ena tvättstugan var ledig så jag kunde tvätta i alla fall. Nu har jag tvättat mina Australienkläder, de ska jag lägga i min Australienlåda så jag vet var jag har dem inför nästa resa.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards